Noniin, pienen kirjoitustauon jälkeen palaan taas tänne. Viikko pari sitten sain Fitfarmin Harri Forsbergiltä sähköpostia. Tämän sähköpostin myötä lyötiin lukkoon ajankohta jolloin saavun Tampereelle katsastamaan treeni- ja ruokaohjelman. Tämä päivä on tämän kuun viimeisenä päivänä. Ystäväni sain houkuteltua matkaan mukaan joten samalla reissulla on tiedossa myös hieman shoppailua. 

Mieheni tilasi minulle tänään Polarin sykemittarin jotta pystyn sykemitarin avulla seuraamaan treenaamistani. Olen tästä hänelle todella kiitollinen.

Aiemmin kirjoittamani alavatsakivut eivät ole kadonneet mihinkään. Ne vai jatkuvat ja jatkuvat. Litalginia menee paljon samoin muita särkylääkkeitä, lähinnä kuitenkin Parasetamolia. Olen käynyt pariin otteeseen päivystyksessä kipujen kanssa. Ensimmäisellä kerralla sain läheteen keskussairaalaan ja siellä suljettiin pois umpisuoli sekä tsekattiin, että gynenpuoli on kunnossa. Toisella kerralla sain lähetteen ulosteen veri-näytteeseen josta sain tuloksen tänään. Se oli negatiivinen. Toisaalta helpotus, mutta toisaalta taas pelottaa, että mikä siellä on pielessä. Tämän illan olen istunut jalat kyyryssä ja silmät kiinni "kuunnellut" kouristelevaa kipua. Yöksi kipu kuitenkin helpottaa. Ensi viikolle minulle on omalääkärin aika ja täytyy hänen kanssaan keskustella asiasta. Toivoisin pääseväni kattaviin allergiatesteihin jossa käytäisiin läpi, että löytyisikö sieltä jokin selvittävä tekijä kivuille. Kokeilin itse omatoimisesti jo jonkin aikaa laktoosittoman maidon juomista, mutta siitä ei ollut havaittavaa hyöyä. Päivystävä lääkärin sanoi, että kun kerta ei ilmavaivoja ole niin tuskin on laktoosivaivaa. 

Toisaalta elän siinä toivossa, että kun pääsen aloittamaan treenin ja saan oikean ruokavalion, katoaisivat kivut niiden myötä. Jos kroppani on yksinkertaisesti vain niin tukossa tästä liikkumattomuudesta ja kaikesta hötöstä mitä olen vetänyt. Nyt olen muutaman päivän ollu sovelletulla Go Fat Go-ruokavaliolla jotta saisin hieman karistettua alkukyselyn jälkeen tulleita kiloja. Suklaaseen sorruin tänään :( Muta eihän sitä varmaan kaikkea saisi itseltään kieltääkään?